ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 110378L W M. SITANIEC
Inwestor:
Gmina Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 ZamośćProjektant:
mgr inż. Damian ŁokajTryb postępowania:
ZRID - Zezwolenie na realizację inwestycji drogowejStatus konsultacji:
Otwarty
Założenia projektowe:
Kategoria ruchu – KR1
Dopuszczalny nacisk pojedynczej osi pojazdu na nawierzchnię – 115 kN
Pojazd miarodajny – pojazd służb komunalnych
Kl. Tech. – L
Grupa nośności gruntu: G4
Głębokość przemarzania hz: 1,0m
Warunek mrozoodporności: 0,60 hz
Prędkość projektowa : 40 km/h
Rozwiązania projektowe:
Układ komunikacyjny
Zaprojektowano rozbudowę drogi w miejscowości Sitaniec uwzględniając istniejący przebieg drogi gminnej. Początek zakresu robót nawierzchniowych zaprojektowano od km 0+013.25, a koniec w km 1+147,87. Od drogi krajowej nr 17 zaprojektowano drogę gminną o nawierzchni asfaltowej o szerokości pasów ruchu od 3,0m do 4,7m, a od km 0+049,00 zaprojektowano drogę o nawierzchni asfaltowej o stałej szerokości 5,5 m oraz o przekroju daszkowym i spadku 2%. Dodatkowo w pasie drogi gminnej zaprojektowano wzdłuż drogi obustronne pobocze o szerokości min. 0.75 m, grubości 20 cm z kruszywa niezwiązanego C90/3.
Włączenie projektowanej drogi do istniejącej drogi powiatowej oraz przebudowy istniejącego skrzyżowania z drogą gminną 112223 L zaprojektowano za pomocą łuków poziomych zgodnych z § 71 Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U. 2019 poz. 1643 z póź. zmianami). Ponadto projekt zakłada realizację zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych oraz budowę chodnika na całej długości drogi gminnej jak również wykonanie dojść do furtek.
Zjazdy indywidualne
Nawierzchnię zjazdów indywidualnych zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o grubości 8 cm, które obramowano za pomocą obrzeża betonowego o wymiarach 8x30x100cm – zgodnie z załącznikiem graficznym. Szerokość zjazdów zaprojektowano o stałej szerokości 4,0m, zaś skosy zaprojektowano w stosunku 1,5 : 1,5.
Zjazdy publiczne
Nawierzchnię zjazdów publicznych zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o grubości 8 cm oraz z nawierzchni asfaltowej, które obramowano za pomocą krawężnika betonowego 15x30x100 cm. Łuki poziome zaprojektowano o promieniu od 5,0 do 12,0m.
Dojścia do furtek
Nawierzchnię dojścia zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 6 cm, które obramowano za pomocą obrzeża betonowego o wymiarach 6x20x100cm.
Greetings! I know this is kinmda off topic but I was wondering
if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?
Thanks a lot! https://glassi-app.blogspot.com/2025/08/how-to-download-glassi-casino-app-for.html
Generally I do not read article on blogs, however
I wish to say that this write-up vwry pressured me tto check out and do so!
Your writing style haas been surprised me. Thank you, quite great post. https://Lr-Mediconsult.de/Unternehmen/tonebet-casino/
Hey tthere are using WordPress for your blog platform?
I’mnew to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you require any html coding knowledge to make your own blog?Any help would be really appreciated! https://benficafc.Mystrikingly.com/