BUDOWA ULICY ŻWIRKI I WIGURY ETAP II OD UL. NADLEŚNEJ DO UL. KOLONIJNEJ W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
Inwestor:
Gmina Miejska ŚwidnikProjektant:
mgr inż. Damian ŁokajTryb postępowania:
ZRID - Zezwolenie na realizację inwestycji drogowejStatus konsultacji:
Zamknięty
Założenia projektowe:
Kategoria ruchu – KR3
Dopuszczalny nacisk pojedynczej osi pojazdu na nawierzchnię – 115 kN
Warunki gruntowe: proste
Grupa nośności podłoża gruntowego: G4
Głębokość przemarzania hz: 1,0m
Warunek mrozoodporności: 0,70 hz
Min. grubość konstrukcji nawierzchni ze względu na mrozoodporność powinna wynosić: 70 cm
Rozwiązania projektowe:
Układ komunikacyjny
Zaprojektowano budowę ul. Żwirki i Wigury wraz z infrastrukturą towarzyszącą . Początek zakresu robót nawierzchniowych zaprojektowano od km 0+003.00 a koniec w km 0+494.72 oraz od km 0+000.00 do km 0+054.88. Projektowana ulica charakteryzuje się nawierzchnią z asfaltową oraz szerokością stałą równą 6,00 m (Droga serwisowa – ul. Kolonijna o szerokości 5,50 m) oraz spadkiem daszkowym 2%. Ulicę obramowano krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm o odsłonięciu 12 cm. Ponadto projekt zakłada budowę chodnika oraz ścieżki rowerowej wzdłuż przedmiotowej ulicy, a także zjazdów publicznych. Chodniki zaprojektowano o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego gr 6 cm, które obramowano za pomocą obrzeża 6x20x100 cm koloru czerwonego, zaś ścieżkę rowerową o nawierzchni mineralno-asfaltowej. Zjazdy publiczne zaprojektowano o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego, o grubości 8 cm. Zjazdy zakończono obrzeżem 8x30x100 cm, zaś od strony jezdni krawężnikiem najazdowym 15x22x100 cm o odsłonięciu „4cm”. Dodatkowo projekt zakłada budowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz kanału technologicznego.
Zjazdy publiczne
Nawierzchnię zjazdu publicznego zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 8 cm który obramowano za pomocą krawężnika betonowego o wymiarach 15x30x100 cm. Szerokość projektowanego zjazdu wynosi 5,0 m oraz zastosowano łuki poziome R=5,0m. Zjazd zakończono obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, zaś od strony jezdni krawężnikiem najazdowym 15x22x100 cm koloru szarego o odsłonięciu „4cm”.
Chodniki
Zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 2,0 m oraz spadku poprzecznym o wartości 2% . Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 6 cm, który obramowano za pomocą obrzeża betonowego 6x20x100cm koloru czerwonego.
Ścieżka rowerowa
Zaprojektowano budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m oraz spadku poprzecznym o wartości 2% . Nawierzchnię ścieżki zaprojektowano z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz obramowano za pomocą obrzeża betonowego 6x20x100cm koloru czerwonego.
Saved ass a favorite, I love your blog! https://glassi-freespins.Blogspot.com/2025/08/how-to-claim-glassi-casino-free-spins.html
I was suggested this web site by my cousin. I’m not
sure whether this ppost is written by him as nobody else knhow
such detailed about my trouble. You’re incredible!
Thanks! https://qjobsbd.com/employer/tonebet-casino
Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and actual effort to create a really good article… but what
can I say… I put things off a whole lot and don’t seem to get anything done. https://caramellaapp.com/milanmu1/foJ56g6Ie/fifa-world-cup-venues